Sus la Fs sau Gm pui
Cod:
new Menu:Food;
Termenul Food poate fii diferit in functie de ce nume vrei tu sa ii pui,dar atentie trebuie dupaia sa inlocuiesti tot ce gasesti cu Food cu numele pe care l-ai pus tu.
Apoi la
Cod:
public OnGameModeInit()
Pui:
Cod:
Food = CreateMenu("Food Menu", 1, 50.0, 180.0, 200.0, 200.0);
AddMenuItem(Food, 0, "Text");
AddMenuItem(Food, 0, "Text");
AddMenuItem(Food, 0, "Text");
AddMenuItem(Food, 0, "Text");
AddMenuItem(Food, 0, "Text");
AddMenuItem(Food, 0, "Text");
AddMenuItem(Food, 0, "Text");
AddMenuItem(Food, 0, "Exit");
Iarasi,mare atentie deoarece Ultima coloana trebuie sa fie neaparat EXIT,deoarece daca jucatorul nu vrea sa selecteze nimica sa poata iesi din menu.
Apoi la
Cod:
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
Pui:
Cod:
if(strcmp(cmdtext, "/comanda",true) == 0)
{
ShowMenuForPlayer(Food,playerid);
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
SendClientMessage(playerid, 0xD7D700FF, "Text");
return 1;
}
Aici daca scrii /comanda iti va aparea meniul.Nu uitati ca daca ati modificat cumva Food sa schimbati tot ce este cu food!!
Apoi la
Cod:
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
incepi asa:
Pentru mancare:
Cod:
new Menu:CurrentMenu = GetPlayerMenu(playerid);
if(CurrentMenu == Food)
{
switch(row)
{
case 0:
{
TogglePlayerControllable(playerid,1);
if (GetPlayerMoney(playerid) >= 12)
{
SetPlayerHealth(playerid,100);
GivePlayerMoney(playerid, -12);
SendClientMessage(playerid,0x008080FF, " Text daca are bani");}
else
{
ShowMenuForPlayer(Food,playerid);TogglePlayerControllable(playerid, 0);
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Text daca nu are bani.");
return 1;
}
}
aici
Cod:
if (GetPlayerMoney(playerid) >= 12)
se vede daca jucatorul are 12$ daca nu nu poate cumpara daca da,poate.
aici
Cod:
SetPlayerHealth(playerid,100);
I se da jucatoruilui viata 100%
Atentie numaratoarea incepe de la
Cod:
case 0:
Pentru arme:
Cod:
case 0:
{
TogglePlayerControllable(playerid,1);
if (GetPlayerMoney(playerid) >= 500)
{
GivePlayerWeapon(playerid, 28, 90);
GivePlayerMoney(playerid, -500);
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN, "Text daca are bani");}
else
{
ShowMenuForPlayer(Weapons,playerid);TogglePlayerControllable(playerid, 0);
SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, "Text daca nu are bani.");
return 1;
}
}
aici
Cod:
GivePlayerWeapon(playerid, 28, 90);
ii da jucatorului un UZI cu 90 de gloante deci 28 este id-ul armei si 90 gloantele.
Si pentru teleport:
Cod:
case 0:
{
SetPlayerPos(playerid,XX, YY, ZZ);
}
Cod:
XX,YY,ZZ
Cod:
= coordonatele
Iar la ultimul case care am zis ca trebuie sa fie neaparat Exit punem:
Cod:
case 7:
{
HideMenuForPlayer(Food,playerid);
ShowMenuForPlayer(Food,playerid);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
}