Astazi va voi arata in niste pasi cum sa faceti un RandomSpawn(s)!
La ce imi trebuie?
Pei dupa cum bine observati din Titlu, va veti Spawn-a in mai multe locuri, nu in acelasi de fiecare data!
Sa incepem Tutorialul!
Pas 1!
Pentru a crea un RandomSpawn trebuie sa aflam Coordonatele acelui post:
Va duceti in sa-mp , in post-urile in care vreti s va spawnati si dati /save!(fara !)
Daca ati mai salvat ceva puneti cam asa (doar daca vreti nu e neaaparat) /save RandomSpawn sau /save RS, sau cum vreti voi sa fie numele acelui post!
Pas 2!
Acum trebuie sa gasim coordonatele:
Depinde de versiunea de samp pe care o folositi:
0.2x-0.3a:
Cod:
Gta San Andreas\savedposition.txt
0.3b:
Cod:
My Documents\GTA San Andreas User Files\SAMP\savedposition.txt
Deschideti savedposition.txt si veti gasi Coordonatele!
Pas 3!
Veti gasi ceva de genul:
Cod:
AddPlayerClass(97,1212.7212,-2034.9263,59.9254,90.2055,0,0,0,0,0,0); // RS sau RandomSpawn
AddPlayerClass(97,1243.2084,-2057.6554,60.0187,94.9352,0,0,0,0,0,0); // RS sau RandomSpawn
AddPlayerClass(97,1238.0105,-2052.6873,59.9975,2.8144,0,0,0,0,0,0); // RS sau RandomSpawn
Aceasta functie inseamna:
Cod:
AddPlayerClass(skinid, x, y, z, angle, weapon1, weapon1_ammo, weapon2, weapon2_ammo, weapon3, weapon3_ammo)
Pentru a afla mai multe apasa Aici
Acum sa bagam Coordonatele in GM.
Nu uitati ca trebuie sa bagati doar x, y ,z si angle daca vreti, cam asa:
Cod:
1212.7212,-2034.9263,59.9254,90.2055 // RS sau RandomSpawn
1243.2084,-2057.6554,60.0187,94.9352 // RS sau RandomSpawn
1238.0105,-2052.6873,59.9975,2.8144 // RS sau RandomSpawn
Dar nu asa il bagam in GM !
Ci asa:
Cod:
new Float:RandomSpawns[3][] =
{
{1212.7212,-2034.9263,59.9254,90.2055}, // RS sau RandomSpawn
{1243.2084,-2057.6554,60.0187,94.9352}, // RS sau RandomSpawn
{1238.0105,-2052.6873,59.9975,2.8144} // RS sau RandomSpawn
};
3 = Cate coordonate sunt.
Coordonatele trebuiesc mereu bagate intre:
Cod:
{
};
Acum sa va explic ce contine functia(coordonatele):
Cod:
{1238.0105,-2052.6873,59.9975,2.8144} // RS sau RandomSpawn
Cam asta contine:
Cod:
{x, y, z, angle} // RS sau RandomSpawn
Nu puneti niciodata "" la coordonate!
Pas 4!
Acum sa facem(punem) piesa de rezistenta:
Aceasta se pune la OnPlayerSpawn:
Cod:
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
Si punem:
Cod:
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new Random = random(sizeof(RandomPlayerSpawns));
SetPlayerPos(playerid, RandomSpawns[Random][0], RandomSpawns[Random][1], RandomSpawns[Random][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawns[Random][3]);
return 1;
}
Daca nu ati pus angle scoateti:
Cod:
SetPlayerFacingAngle(playerid, RandomSpawns[Random][3]);